افتتاح حساب پرفکت مانی (Perfect Money)

تاریخ آخرین بروزرسانی: 18 مارس 2024
افتتاح حساب پرفکت مانی (Perfect Money)  برای طرفداران خریدهای اینترنتی و شارژ حساب های معاملاتی که در کشورهای تحریم شده توسط آمریکا مثل ایران و ونزوئلا زندگی میکنند و نمیتوانند از ویزا کارت یا سیستم پرداخت پی پال که تحت قوانین دولت آمریکا فعالیت میکنند استفاده کنند بسیار لازم است.

ثبت نام در پرفکت مانی

سایت پرفکت مانی از اکثر زبان ها پشتیبانی میکند و خوشبختانه زبان فارسی یکی از آن هاست. همانطور که گفتیم قوانین تحریم آمریکا تاثیر در روند کاری پرفکت مانی در ایران ندارند و این سیستم پرداخت در ایران نیز دارای نمایندگی فعال می باشد بنابراین برای ورود و افتتاح حساب پرفکت مانی نیاز به استفاده از فیلترشکن ندارید و حتی عدم استفاده از فیلترشکن و استفاده از آی پی ایران فرآیند ثبت نام را راحت تر میکند. پس فیلترشکن را قطع کنید و وارد سایت پرفکت مانی شوید.(https://perfectmoney.com/signup.html) افتتاح حساب پرفکت مانی همانطور که در تصویر بالا مشاهده میکنید در گوشه بالا سمت راست زبانه کشویی تغییر زبان وجود دارد. در صورتی که زبان سایت فارسی نبود میتوانید از این زبانه زبان فارسی را انتخاب کنید. از سربرگ های بالای صفحه روی ساخت یک حساب (کادر قرمز ) کلیک کنید. وارد صفحه افتتاح حساب پرفکت مانی خواهید شد. افتتاح حساب پرفکت مانی
راهنمای تکمیل فرم افتتاح حساب پرفکت مانی
  1. نام حساب:انتخاب نام حساب اجباری نسیت میتوانید هر نام دلخواهی انتخاب کنید.
  2. نام کامل:نام و نام خانوادگی مطابق با مدرک هویت را وارد کنید.
  3. شهر:نام شهر محل سکونت را وارد کنید.
  4. آدرس:آدرس دقیق مطابق با مدرک محل سکونت را وارد کنید.
  5. کشور:نام کشور محل سکونت را وارد کنید.
  6. کد پستی:کد پستی ده رقمی است میتوانید از کد پستی درج شده در پشت کارت ملی استفاده کنید.
  7. ایمیل:شماره حساب به این ایمیل فرستاده می شود آدرس ایمیل صحیح و قابل دسترسی وارد کنید.
  8. تلفن/فکس:از این شماره برای تایید حساب استفاده می شود شماره صحیح وارد کنید.
بروکر آلپاری محبوبترین بروکر در ایرانیان

بروکر آلپاری محبوبترین بروکر در ایرانیان

در این بخش باید نوع حسابی که میخواهید انتخاب کنید.
  • Personal:حساب شخصی
  • Businnes:حساب تجاری
*برای من تیک انتخاب نوع حساب جابه جا بود دقت کنید نوع حسابی را انتخاب کنید که در بخش بعدی از شما انتخاب رمز عبور بخواهد نه نام و مشخصات شرکت تجاری. بعد از انتخاب نوع حساب در صورتی که حساب شخصی را انتخاب کرده باشید باید رمز ورود و تکرار رمز ورود را وارد کنید و سپس کد امنیتی که در تصویر مشاهده میکنید وارد کنید تیک شرایط و ضوابط را نیز فعال کنید. در انتها روی ثبت نام جعبه آبی پایین صفحه کلیک کنید. در صورتی که تمامی فیلدها را کامل و صحیح پر کرده باشید ثبت نام شما تکمیل خواهد شد و صفحه ای مشابه تصویر زیر برای شما نمایش داده می شود. افتتاح حساب پرفکت مانی پس از اینکه ثبت نام شما تکمیل شد و صفحه بالا را مشاهده کردید شناسه عضویت یا همان شماره حساب وبمانی برای شما ایمیل خواهد شد. افتتاح حساب پرفکت مانی شناسه عضویت را بخاطر بسپارید و رونوشتی از آن همراه با رمز ورود را در جایی مطمئن نگهداری کنید.

وریفای حساب پرفکت مانی (Perfect Money)

وریفای حساب در سیستم پرفکت مانی اجباری نیست اما در صورت وریفای حساب کارمزد نقل و انتقال ارز از ۲درصد به ۰٫۵ درصد کاهش پیدا میکند با توجه به اینکه وریفای حساب پرفکت مانی اصلا مشکل نیست و تنها نیاز به ارسال دو مدرک تایید هویت و تایید محل سکونت دارد بهتر است که اینکار را انجام دهید. همانطور که در تصویر بالا می بینید با کلیک بر روی ورود که در گوشه بالا سمت چپ صفحه اصلی وجود دارد میتوانید وارد حساب کاربری شوید. افتتاح حساب پرفکت مانی شماره حسابی را که قبلا ایمیل شده است بعنوان شناسه عضویت و رمز ورود را وارد کنید. کد امنیتی تصویر را در جای خالی شماره چرخشی وارد کنید سپس روی موافقت کلیک کنید. وارد صفحه اصلی حساب کاربری خود خواهید شد. افتتاح حساب پرفکت مانی در صفحه اصلی چند بخش وجود دارد: حساب های من:در این بخش چند حساب یا کیف پول آماده وجود دارد که از این شماره کیف پول ها میتوانید برای انتقال ارز به حسابتان استفاده کنید یعنی هر زمان خواستید خودتان یا شخص دیگری ارزی را یه حسابتان انتقال دهید این شماره کیف پول را باید در اختیار انتقال دهنده قرار دهید. علاوه بر حساب های آماده میتوانید انواع حساب های دیگر را مانند حساب بیت کوین با کلیک روی گزینه افزودن حساب بسازید.

بروکر برتر اروپا در سال 2020

ارسال مدارک برای وریفای حساب پرفکت مانی 

همانطور که در تصویر بالا مشاهده میکنید در سمت راست صفحه بخش اعضا وجود دارد. در قسمت میانی این صفحه در کادر قرمز تصویر گزینه تغییر تنظیمات را مشاهده میکنید. روی این گزینه کلیک کنید. افتتاح حساب پرفکت مانی در صفحه ای که وارد می شوید در پایین صفحه سه بخش مشابه تصویر بالا وجود دارد.
  • گزینه اول verifiction management برای ارسال مدارک حساب شخصی است.
  • و گزینه دوم افزودن وبسایت برای وارد کردن وبسایت حساب های تجاری است.
روی گزینه اول کلیک کنید تا وارد صفحه تایید حساب شوید. افتتاح حساب پرفکت مانی در این صفحه بخش اول تایید نام است که باید مدرک تایید هویت ارسال کنید. برای ارسال مدارک روی Choose file کلیک کنید.توجه کنید:
  • میتوانید از مدارک پاسپورت و شناسنامه استفاده کنید.(بهتر است پاسپورت باشد.)
  • حجم فایل نباید بیشتر از ۱٫۵MB باشد.
  • فایل باید فرمت jpg,gif و png باشد.
پس از انتخاب فایل روی بارگزاری سند کلیک کنید. افتتاح حساب پرفکت مانی در صورتی که سند به درستی بارگزاری شود صفحه ای مشابه صفحه بالا نمایش داده خواهد شد. روی فلش کنار OK کلیک کنید تا به صفحه قبل بازگردانده شوید. افتتاح حساب پرفکت مانی در این صفحه بخش دوم تایید نشانی  است که باید مدرک تایید سکونت ارسال کنید. برای ارسال مدارک روی Choose file کلیک کنید.توجه کنید:
  • میتوانید از صورت حساب بانکی یا قبوض آب و برق و ... استفاده کنید.
  • حجم فایل نباید بیشتر از ۱٫۵MB باشد.
  • فایل باید فرمت jpg,gif و png باشد.
همانند مرحله قبل صفحه تایید ارسال نمایش داده می شود که باید مجدد به همین صفحه بازگردید. افتتاح حساب پرفکت مانی در بخش آخر این صفحه باید شماره موبایل خود را تایید کنید. این بخش زمانی فعال می شود که مدارک شما مورد تایید پرفکت مانی قرار گیرد. وضعیت تایید مدارک را میتوانید از همین صفحه چک کنید. هر زمان هر دو مدرک ارسالی تایید شد و این بخش فعال گردید میتوانید درخواست تماس صوتی برای تایید شماره موبایل را ثبت کنید.

*توجه:پس از تایید مدارک هر گونه تغییر در اطلاعات وارد شده در نمایه ثبت نام

موجب خواهد شد مدارک شما از حالت تایید خارج شود و باید مجدد مدارک ارسال کنید.

بروکر Nordfx

بروکر Nordfx

ووچر پرفکت مانی

روش جایگزینی برای استفاده از خدمات پرداخت با PM وجود داشته که به آن ووچر PM گفته می‌شود. برای خرید ووچر پرفکت مانی می‌توانید با کلیک برروی این لینک، به وبسایت قدیمی‌ترین صرافی آنلاین فارکس با عنوان وی شارژ منتقل شده و با بهترین قیمت و کمترین زمان، ووچر خود را دریافت کنید.
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها