معرفی و بررسی بروکر XM ❤️ لینک ورود به سایت اصلی ایکس ام

تاریخ آخرین بروزرسانی: 18 مارس 2024
بروکر ایکس ام (XM) که در سال ۲۰۰۹ تأسیس شده است. مجوز خود را از CySEC در قبرس و ASIC در استرالیا دریافت کرده و با FCA و دیگر نهادهای نظارتی در اروپا ثبت شده است. اجرای بی همتای اردرها، بدون ریکوت و سیاست عدم رد هرگونه اردر به جایگاه و شناختی بین المللی رسیده است. این بروکر هم اکنون به ایرانیان داخل ایران خدماتی ارائه نداده و به همین جهت بهتر است میان بروکرهای معتبر و فعال در ایران، مقایسه ای انجام دهید. راهنمای انتخاب بهترین بروکر فارکس برای ایرانیان معرفی بروکر xm
همانطو که گفتیم بروکر ایکس ام XM هم اکنون به ایرانیان داخل کشور خدماتی ارائه نمی دهد و تنها مشتریان سابق این بروکر که از گدشته حساب فعال دارند میتوانند همچنان به فعالیت خود در این بروکر ادامه دهند البته این مشتریان نیز باید دقت کنند که ممکن است این بروکر نیز مثل بروکر اکسنس فرصت کوتاهی را در اختیار مشتریان قرار دهند تا موجودی حساب هایشان را برداشت کنند و به طور کامل با ایران قطع همکاری کند. آنچه باعث شده است ما مجددا این بروکر را معرفی و بررسی کنیم آغاز فعالیت دوباره این بروکر در ایران نیست سابقه اعتبار و محبوبیت این بروکر قوی باعث شده است که پس از قطع همکاری عده ای از محبوبیت این بروکر سواستفاده کرده و بروکرهای دیگری را بعنوان جایگزینی برای بروکر ایکس ام معرفی کنند. البته مشتریان زیادی که در این بروکر فعالیت داشتند حقیقتا نیاز به بروکر دیگری بعنوان جایگزین دارند اما بهتر است نقاط قوت ایکس ام را به خوبی بررسی کنند و خود بروکری را بیابند که حقیقتا همین مزایا یا بخشی از آن را دارا باشند و فقط بر حسب معرفی یک فرد تصمیم به جایگزینی یک بروکر به جای ایکس ام نگیرند.
بروکر آلپاری محبوبترین بروکر در ایرانیان

بروکر آلپاری محبوبترین بروکر در ایرانیان

انواع حساب در بروکر ایکس ام (XM)

انواع حساب میکرو استاندارد صفر اسپرد ZERO
حداقل واریز ۵$ ۵$ ۱۰۰$
اهرم(لوریج) ۱:۸۸۸ ۱:۸۸۸ ۱:۵۰۰
نوع اسپرد شناور از ۱ پیپ شناور از ۱ پیپ شناور از ۰ پیپ
کمترین حجم(لات) ۰٫۰۱ ۰٫۰۱ ۰٫۰۱
کمیسیون معاملات ۵$/برای هر لات معامله
نوع ارز حساب USD, EUR, GBP, JPY, CHF, AUD, HUF, PLN, RUB, SGD, ZAR USD, EUR, GBP, JPY, CHF, AUD, HUF, PLN, RUB, SGD, ZAR USD, EUR, JPY

واریز و برداشت در بروکر ایکس ام (XM)

روش واریز و برداشت ارز واریزی هزینه
واریز وجه از طریق بانک USD,EUR کارمزد بانک شما
هاتفارکس visacard USD,EUR
هاتفارکس mastercard USD,EUR
آلپاری Moneybookers USD,EUR
WebMoney USD,EUR USD / EUR 0% + 0.8% (max 50 USD / 50 EUR )
واریز و برداشت ریالی USD,ریال

امنیت سرمایه گذاری در بروکر ایکس ام (XM)

در درجه نخست، XM تحت نظارت نهادهای های نظارتی معتبر در صنعت Forex مانند CySEC در قبرس و ASIC در استرالیا می باشد. به علاوه شرکت XM در لیست بلند بالایی از سازمان های ثبت شرکت های مالی در کشورهای مختلف نظیر FCA، BaFin، CNMV، MNB، Consob، ACP، AFM،FIN و KNF به ثبت رسیده است. در شرکت XM سرمایه مشتریان کاملاً از بودجه شرکت - در بانک های اروپایی درجه یک - مجزا می باشد. XM تضمین می کند که شرکت نمی تواند تحت هیچ شرایطی از سرمایه مشتریان استفاده کند. XM عضوی از صندوق جبران خسارت سرمایه گذاران (ICF) می باشد و از این طریق محافظت بیشتری برای امنیت و ایمنی سرمایه مشتریان خود فراهم می کند.

استراتژی های معاملاتی در بروکر بروکر ایکس ام (XM))

تمامی استراتژی های معاملاتی در بروکر ایکس ام بدون محدودیت امکاپذیر است. از جمله:
  • اسکالپ
  • معامله بر روی اخبار
  • اکسپرت ادوایزر (EA)
  • هیجینگ
XM برای معامله گران اکسپرت VPS رایگان قوی و پرسرعت ارائه می دهد.

بروکر برتر اروپا در سال 2020

مزایا و دلایل محبوبیت بروکر ایکس ام (XM)

هر بروکر دارای مزایایی است که نمیتوان این مزایا را نظیر به نظیر در یک بروکر دیگر پیدا کرد. بروکر ایکس ام نیز از این قائده مستثنی نیست.معامله گران بر اساس نوع استراتژی و نیاز باید بروکری را جایگزین کنند که بیشترین نیاز آن ها را رفع کند. در جدول زیر ما عمده مزایای این بروکر را بررسی کردم و با تحقیق فراوان بهترین جایگرین را بر اساس هر مزیت معرفی میکنیم.
اسپرد و کمیسیون پایین یکی از عمده دلایل محبوبیت و معروفیت بروکر XM پایین بودن نرخ اسپرد و کمیسیون است که حتی بروکرهایی که ادعای نرخ پایین دارند نیز باز هم نرخ هایی بالاتر از این بروکر ارائه می دهند.با بررسی فراوان تنها بروکری که میتواند در این زمینه با بروکر XM رقابت کند بروکر محبوب و باسابقه آلپاری است.
بونوس خوش آمدگویی و بونوس سرمایه گذاری این بروکر در ابتدا ورود ۳۰$ بونوس خوش آمدگویی و به ازای میزان واریز بونوس سرمایه گذاری ارائه می داد هرچند بروکرهای دیگری هستند که به همین میزان بونوس ارائه دهند اما آنچه ایکس ام را از دیگر بروکرها متمایز میکرد بونوس قابلضرر و قابل ترید این بروکر بود این نوع بونوس را میتوانید از بروکر HYCM یا فارکس تایم (FXTM) دریافت کنید.
سرعت بالای واریز و برداشت مشتریان زیادی تنها دلیل انتخاب این بروکر را واریز اتومات و سرعت بالای برداشت میدانند بروکری که در این زمینه بتواند با ایکس ام رقابت کند بروکر آلپاری است که واریز اتومات دارد و برداشت ها نیز در این بروکر به سرعت انجام می شود.
پشتیبانی فارسی قوی سایت بروکر ایکس ام از زبان فارسی پشتیبانی میکرد و تیم پشتیبانی فارس زبان بروکر نیز به بهترین نحو به مشکلات  مشتریان رسیدگی میکردند هم اکنون بروکر فارکس تایم قوی ترین تیم پشتیبانی و جدیدا نیز بروکر HYCM پشتیبانی خوبی را ارائه می دهند.
VPS رایگان بروکر ایکس ام برای مشتریانی که با استراتژی اکسپرت ادوایزر (EA) معامله میکنند VPS رایگان ارائه می دهد که هم اکنون بروکرهای هاتفارکس و فارکس تایم نیز VPS های با سرعت بالا و رایگان را در اختیار مشتریانشان قرار می دهند.
بروکر Nordfx

بروکر Nordfx

رتبه کلی بروکر ایکس ام (XM)

نهادهای نظارتی (رگولشن ها) XM ۱۰/۹٫۵ محبوبیت آلپاری در بین معامله گران در سراسر جهان ۹/ ۱۰

رتبه کلی آلپاری

حساب ها و پلتفرم های تجاری XM ۹ / ۱۰ امنیت تجارت و سرمایه با XM ۹٫۵ / ۱۰

۹٫۵ از ۱۰

نوع و اندازه اسپردهای XM ۹٫۵ / ۱۰ خدمات پشتیبانی مشتری XM ۱۰ / ۱۰
سیستم های پرداختی واریز و برداشت با XM ۹ / ۱۰ جوایز و افتخارات کسب شده توسط XM ۹٫۵ / ۱۰
ّبروکر فارکس ifc markets

ّبروکر فارکس ifc markets

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها