ثبت نام در فارکس ❤️ سایت اصلی Forex ⚡

تاریخ آخرین بروزرسانی: 23 مارس 2024
ثبت نام در فارکس  اولین گام شما برای ورود رسمی به بازارهای مالی فارکس. در این مقاله به شما بصورت تصویری خواهیم آموخت که چگونه یک افتتاح حساب فارکس اصولی داشته باشید. چرا باید یک افتتاح حساب فارکس را بصورت اصولی انجام داد؟ فرض کنید شما بعد از این آموزش فارکس اقدام به افتتاح حساب فارکس کردید. حال اگر بصورت اصولی این افتتاح صورت نگرفته باشد، ممکن است مشکلاتی برای شما ایجاد شود. مثلا اگر در هنگام وارد کردن نام و نام خانوادگی به زبان انگلیسی دقت کافی نکرده باشید و با نام درج شده در کارت شناسایی (مثلا پاسپورت) مطابقت نداشته باشد، در مراحل واریز و برداشت با مشکل اساسی روبرو خواهید شد. یک چیز را به یاد داشته باشید، اصولی که به شما آموزش میدهیم عموما در تمامی بروکرهای فارکس کاربرد خواهد داشت. چرا که ثبت نام در فارکس معمولا در تمامی بروکرهای بصورت یکسان بوده و تفاوت چندانی با یکدیگر ندارد. البته در بخش معرفی بروکرهای معتبر، روند افتتاح حساب در تمامی بروکرها توضیح داده شده است که می‌توانید به آن نیز مراجعه نمایید. در مقاله قبلی به شما توضیح دادیم که چه ملاک‌هایی را باید برای انتخاب بروکر در نظر بگیرید. برای شما یکسری ویژگی ها را تعریف کردیم که بر اساس آنها میتوانید بروکر مورد نظر خودتان را بررسی و اعتبار سنجی کنید پس فرض ما این هست که شما جلسه قبل با عنوان انتخاب بروکر را به خوبی یادگرفته اید و اکنون تصمیم دارید مراحل ثبت نام در فارکس را در بروکری که بررسی و اعتبار سنجی کرده اید داشته باشید.

افتتاح حساب فارکس

هر بروکر فارکس دارای وبسایتی است که شما عملیاتهای متعددی را از طریق آن انجام میدهید. بعنوان مثال عملیات شارژ حساب فارکس عملیات برداشت حساب فارکس و ... پس شما برای ثبت نام در فارکس در مرحله اول نیاز دارید تا در وبسایت بروکر مورد نظرتان ثبت نام کنید. روال ثبت نام در سایت بروکرهای متفاوت، مشابه بوده و شاید در سایت‌های مختلف تفاوت اندکی داشته باشد. ولی روال کلی آن به یک شکل است که در این مقاله به آن خواهیم پرداخت.

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در فارکس

از آنجایی که فارکس در برخی از کشورها ممنوع است، احتمال این وجود دارد که شما برای ثبت نام در سایت برخی از بروکرهای فارکس نیاز به آی پی خارج از کشور داشته باشید که نرم افزارهای زیادی برای این کار موجود است. اما اصول و شرایط عمومی ثبت نام در تمامی بروکرهای فارکس تغریبا یکسان است. مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در فارکس نزد هر یک از بروکرهای معتبر به شرح زیر هستند: 1: نام و نام خانوادگی به زبان انگلیسی و نگارش صحیح. 2: یک ایمیل شخصی تجرحا جی میل. 3: یک شماره موبایل. 4: آدرس محل سکونت ترجیحا اگر مالک هستید آدرس ملکی که بنام خودتان باشد. موارد فوق موارد عمومی هستند که در هنگام ثبت نام در هر بروکر فارکس باید آنها را حتما داشته باشید و به زبان انگلیسی وارد کنید. ما بعنوان مثال چند فرم اولیه ثبت نام را در برخی بروکر های فارکس را توضیح خواهیم داد. بعد از آن شما قادر خواهید بود تا با آشنا شدن با روال کلی افتتاح حساب در بروکر فارکس در هر سایت مربوط به بروکر های فارکس دیگر ثبت نام کنید و البته بعد از ثبت نام نیز شما نیاز به تایید حساب کاربری خود دارید که توضیح خواهیم داد. تذکر: شما هنوز مشغول طی کردن دوره آموزش فارکس هستید، پس دقت داشته باشید که پس از ثبت نام در فارکس نباید سریعا نسبت به افتتاح حساب کاربری تجاری اقدام کنید و بعد از تایید کابین، ابتدا باید یک حساب دمو افتتاح کنید.

حساب دمو در فارکس چیست؟

حساب دمو درواقع یک حساب مجازی بوده و دقیقا مشابه حساب حقیقی است. اما با این تفاوت که در حساب دمو، شما تمرین کرده و معاملاتی که انجام میدهید (چه سود کنید و چه ضرر) پول واقعی درگیر نیست. در واقع یک شبیه ساز بازار است که در آن تمرین میکنید تا به تسلط کافی دست پیدا کنید. بازار فارکس بسیار مشابه فضا نوردی است، چرا که به همان میزان حتی بیشتر ریسک و استرس دارد. همانطور که یک فضا نورد نیاز به طی کردن دوره های آموزشی و بعد قرار گرفتن در فضای شبیه سازی شده دارد. شما نیز در بازار فارکس نیاز به آموزش دیدن و قرار گرفتن در حساب شبیه سازی شده بازار فارکس را دارید. پس باید در یک حساب دمو کار خودتان را شروع کنید.

حساب ریل چیست؟

حساب ریل یا Real همان اصل فضانوردی است؟! یک فضا نورد پس از اینکه آموزش کافی دید و در فضای شبیه سازی شده قرار گرفته و آمادگی کامل پیدا کرد. حال میتواند به معنی واقعی به فضانوردی بپردازد و بعنوان مثال با سفینه فضایی به کهکشان‌ها سفر کند. یا حتی بر روی کرات دیگر چون ماه قدم بگذارد و هر روز با جهانی جدیدتر آشنا شود. در بفارکس هم همین است، شما پس از اینکه آموزش فارکس را بصورت کامل سپری کردید. پس از اینکه در حساب شبیه سازی شده تمرین کردید و مشخص شد که شما آمادگی کامل برای حضور در بازار حقیقی را دارید حال میتوانید با یک حساب حقیقی کوچک (حساب سنتی) وارد بازار شوید. حساب کوچک مانند شروع سفر فضایی با سفینه است و بعد از اینکه به با موفقیت مسیر را طی کردید، تازه به ایستگاه اصلی فضایی یا همان حسابهای استاندارد متصل خواهید شد. خوب دیگه زیاد توی فضا سپری نکنیم برگردیم روی زمین و به ادامه آموزش فارکس بپردازیم. برای یادگیری بهتر، چند سایت نمونه از سایت بروکرهای فارکس را برای ثبت نام در فارکس معرفی کرده و مراحل افتتاح حساب را به صورت تصویری به شما آموزش خواهیم داد.

ثبت نام در فارکس در سایت آلپاری

ابتدا باید وارد سایت اصلی بروکر آلپاری شوید. دقت داشته باشید که این سایت فیلتر بوده که ابتدا باید فیلترشکن روشن نمایید. اگر به دنبال آی پی ثابت هستید، این مقاله را مطالعه کنید. برای ورود به سایت اصلی آلپاری برروی این لینک کلیک کنید. در صفحه باز شده مطابق تصویر بر روی دکمه ثبت نام کلیک کنید.
ثبت نام در فارکس در سایت آلپاری

ثبت نام در فارکس در سایت آلپاری

پس از کلیک بر روی ثبت نام، وارد صفحه‌ای میشوید که حاوی یک فرم ثبت نام در سایت بروکر آلپاری است که در تصویر زیر نمایش داده شده است:
ثبتنام فارکس سایت آلپاری

ثبتنام فارکس سایت آلپاری

مطابق تصویر فوق میتوانید فرم را پر کنید و روی دکمه ادامه کلیک کنید. در صفحه اول همانطور که میبینید باید نام و نام خانوادگی و ایمیل و شماره تلفن همراه خود را وارد کنید دقت داشته باشید که این فرم ها باید به زبان انگلیسی تکمیل شوند.
ثبت نام فارکس آلپاری

ثبت نام فارکس آلپاری

در صفحه بعدی همانطور که در تصویر بالا مشاهده میکنید باید کشور محل سکونت به همراه شهر خودتان را از منوی کشویی انتخاب کنید و روی دکمه ادامه کلیک کنید.
ثبنام آلپاری فارکس

ثبنام آلپاری فارکس

و در نهایت انتخاب کنید که کد تایید را از چه طریقی میخواهید دریافت کنید. پیشنهاد میکنم ایمیل را انتخاب کنید تا سریعتر ایمیل را دریافت و کد تایید را وارد کنید. تبریک میگم، ثبت نام در فارکس انجام شد و حساب شما در بروکر آلپاری افتتاح شد! اگر به دنبال ادامه روند افتتاح حساب بروکر آلپاری هستید که دقیقا به شما بگوید در مراحل بعدی برای تایید حساب فارکس خودتان چه کارهایی را باید انجام دهید، پیشنهاد میکنم حتما از لینک زیر استفاده کنید هرچند که برای شما تا همین مرحله جهت داشتن یک حساب دمو در بروکر آلپاری فارکس کفایت میکند. اما اگر میخواهید تمامی مراحل را تکمیل کنید از لینک زیر استفاده کنید

ثبت نام در فارکس با بروکر اوربکس

در ادامه آموزش ثبت نام در فارکس مربوط به افتتاح حساب در بروکر اوربکس آماده کرده ایم که میتوانید با این روش، در کمتر از 2 دقیقه در سایت بروکر اوربکس ثبت نام کنید. متاسفانه سایت اصلی بروکر اوربکس نیز فیلتر بوده و ابتدا باید فیلترشکن را روشن کرده و سپس اینجا را کلیک کنید تا به وبسایت این کارگزاری منتقل شوید. پس از ورود، به صفحه‌ای منتقل میشوید که اولین قدم برای ثبت نام در اوربکس است. تصویر این صفحه در زیر نمایش داده شده است:
ثبت نام در فارکس با بروکر اوربکس

ثبت نام در فارکس با بروکر اوربکس

  مشابه تصویر فوق، در بخش مشخص شده از کادر مشخص شده کلیک کنید تا وارد صفحه دوم شوید.
ثبتنام فوری اوربکس

ثبتنام فوری اوربکس

در صفحه بعدی، همانطور که مشاهده میکنید دقیقا همان مشخصات فردی و ایمیل و کشور و شماره موبایل را وارد میکنید. بعد از کلیک روی دکمه سبز رنگ ثبت نام شما تمام است و یک ایمیل برای شما خواهد آمد که حاوی یک لینک فعال سازی است. برای داشتن یک حساب دمو در همین میزان ثبت نام کفایت میکند، اما اگر به دنبال آموزش ثبت نام در بروکر اوربکس بصورت کامل هستید میتوانید از مقاله آموزش تصویری ثبت نام در اوربکس استفاده کنید. همانطور که مشاهده میکنید، روال ثبت نام در سایت بروکرهای فارکس تقریبا یکسان است. در این آموزش فارکس آموختید که چطور در سایت بروکر فارکس مورد نظر خودتان یک افتتاح حساب فارکس داشته باشید. شما از بخش آموزش افتتاح حساب در بروکرهای فارکس در همین سایت نیز میتوانید با آموزش تصویری افتتاح حساب فارکس در بروکر های فارکس مختلف آشنا شوید.
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها