آموزش ثبت نام در سایت وی شارژ 2021

تاریخ آخرین بروزرسانی: 18 مارس 2024
آموزش ثبت نام در سایت وی شارژ جدید ثبت نام در سایت وی شارژ و احراز هویت در این سایت برای استفاده از خدمات خرید و فروش ریالی دلار بروکرهای فارکس و دلارهای پرفکت مانی و وبمانی الزامی است.علاوه بر این برای جلوگیری از سواستفاده افراد سودجو مشاهده قیمت خرید و فروش تنها برای مشتریانی که در این سایت ثبت نام و احراز هویت کرده اند امکان پذیر است.اگر برای ثبت نام در سایت وی شارژ یا احراز هویت و تغییر اطلاعات حساب نیاز به راهنمایی دارید این آموزش برای شما تهیه شده است. ورود به سایت وی شارژ سرفصل ها

[elementor-template id="52272"]

ثبت نام در سایت وی شارژ

برای ثبت نام در سایت وی شارژ ابتدا باید به سایت وارد شوید.دو مسیر برای ثبت نام در سایت وی شارژ در نظر گرفته شده است.مسیر اول در از سربرگ های بالای صفحه سایت باید روی ورود یا عضویت کلیک کنید.مسیر دوم در میان صفحه سایت آیکون ثبت نام وجود دارد که باید روی آن کلیک کنید.این مسیرها در تصاویر زیر نشان داده شده است. ثبت نام در وی شارژ 1 ثبت نام در وی شارژ از هر کدام از روش های بالا که وارد شوید وارد صفحه ای مشابه تصویر زیر خواهید شد.در این صفحه باید آدرس ایمیلی را وارد کنید که تاکنون با آن در سایت وی شارژ ثبت نام نکرده اید.توجه کنید کد تایید،فاکتور سفارش ها و اطلاع رسانی های سایت به این آدرس ایمیل خواهد شد و برای بازیابی رمز عبور نیز باید از این ایمیل استفاده کنید.پس آدرس ایمیلی را برای ثبت نام در سایت وی شارژ وارد کنید که به آن دسترسی داشته باشید. ورود یا ثبت نام

پس از وارد کردن ایمیل و کلیک روی عضویت در صورتی که ایمیل شما از قبل در سایت موجود نباشد و یک ایمیل جدید شناخته شود وارد صفحه فرم ثبت نام خواهید شد.این صفحه مشابه تصویر زیر تکمیل می شود.

فرم ثبت نام در وی شارژ

راهنمای تکمیل فرم ثبت نام در سایت وی شارژ:

 

  1. نام کاربری:نام کاربری یک نام دلخواه است که با حروف انگلیسی نوشته می شود.میتوانید از نام کاربری به جای آدرس ایمیل برای ورود به سایت استفاده کنید.
  2. آدرس ایمیل:آدرس ایمیلی که در مرحله قبل وارد کردید در اینجا مجددا وارد کنید.
  3. نام نمایشی:نام نمایشی نامی است که در پروفایل شما وارد می شود.یک نام دلخواه با حروف فارسی یا انگلیسی وارد کنید.
  4. رمز عبور:یک رمز عبور قوی 8 رقمی شامل عدد و حروف بزرگ و کوچک انگلیسی وارد کنید.
  5. تکرار رمز عبور:جهت اطمینان از به خاطر سپردن رمز یک بار دیگر رمز عبور انتخابی را وارد کنید.
  6. نام:نام کوچک کامل با پسوند و پیشوند مطابق مدرک هویت با حروف فارسی وارد کنید.
  7. نام خانوادگی:نام خانوادگی با پسوند و پیشوند مطابق مدرک هویت با حروف فارسی وارد کنید.
  8. کد ملی:کد ده رقمی درج شده روی کارت ملی بدون فاصله یا خط تیره وارد کنید.
  9. شماره تلفن:شماره تلفن ثابت محل سکونت با کدشهر را وارد کنید.با این شماره جهت تایید محل سکونت و هویت شما تماس گرفته خواهد شد.میتواند شماره اقوام درجه یک باشد.
  10. شماره موبایل:در مواقع ضروری یا خرید با حجم بالا جهت تایید با موبایل شما تماس خواهیم گرفت.شماره موبایلی را وارد کنید که در دسترس باشد.

*توجه: تمامی اطلاعات درج شده در تصویر بالا غیرواقعی و صرفا به عنوان نمونه است.شماره موبایل در تصویر بالا شماره تماس با همکاران ما در بخش شارژ و برداشت مجموعه وی شارژ است.

با کلیک روی عضویت طی چند ثانیه کد تایید به ایمیل شما ارسال خواهد شد.ممکن است ایمیل ارسال شده در صندق ورودی ایمیل(Inbox) نباشد و در پوشه هرزنامه(Spam) آمده باشد.قبل از ارتباط با همکاران لطفا صندوق هرزنامه ایمیل را چک کنید.کد ارسالی را مانند تصویر زیر در کادر مربوطه وارد کنید.

تایید ایمیل وی شارژ

پس از وارد کردن کد تایید ایمیل پورتال شما در سایت وی شارژ ساخته می شود و مانند تصویر زیر میتوانید در بخش داشبورد پورتال قیمت شارژ و برداشت ریالی دلار بروکرهای فارکس ،وبمانی و پرفکت مانی را مشاهده کنید.

بدون احراز هویت و ارسال مدارک تنها قیمت ها قابل مشاهده هستند و امکان شارژ و برداشت برای شما وجود ندارد.اگر اطلاعاتی را در زمان تکمیل فرم ثبت نام اشتباه وارد کرده اید نگران نباشید در پورتال امکان تغییر اطلاعات حساب فراهم شده است.

در صورتی که از پورتال کاربری سایت وی شارژ خارج شدید میتوانید به روش زیر مجددا وارد شوید.

ورود به پورتال کاربری سایت وی شارژ

برای ورود به پورتال کاربری سایت وی شارژ ابتدا باید به سایت وارد شوید.در صفحه اصلی سایت که مشابه تصویر زیر است از دو سربرگ میتوانید به پورتال کاربری وارد شوید.

  • روش اول:کلیک روی ورود به پورتال در سمت راست صفحه
  • روش دوم:کلیک روی ورود و عضویت در سمت چپ صفحه
ورود به پورتال

با هرکدام از روش ها که بخواهید به سایت وارد شوید وارد صفحه ای مشابه تصویر زیر خواهید شد که باید ایمیلی که با آن در سایت وی شارژ ثبت نام کرده اید را جهت ورود به پورتال کاربری سایت وی شارژ وارد کنید.پس بدیهی است که ابتدا باید در وی شارژ ثبت نام کرده باشید.در صورتی که ایمیل وارد شده در سایت وجود نداشته باشد به صفحه ثبت نام وارد خواهید شد که در آموزش ثبت نام در وی شارژ به آن پرداخته ایم.

صفحه ورود وی شارژ

بعد از اینکه سیستم آدرس ایمیل وارد شده را بعنوان ایمیلی که قبلا در سایت ثبت شده است شناسایی کرد وارد صفحه مشابهی خواهید شد که باید رمز عبور خود را وارد کنید.در صورتی که رمز عبور را فراموش کرده اید در همین صفحه روی رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟ کلیک کنید تا رمز عبور جدیدی به آدرس ایمیل شما ارسال شود.با وارد کردن صحیح رمز عبور وارد پورتال کاربری سایت وی شارژ می شوید که مشابه تصویر زیر است.

وی شارژ

پورتال کاربری سایت وی شارژ به صورت پیش فرض روی بخش داشبورد باز می شود.در بخش داشبورد در پورتال میتوانید قیمت خرید و فروش انواع دلارهای موجود را مشاهده کنید و اقدام به خرید یا فروش دلار کنید.قابل توجه است تا زمانی که احراز هویت وی شارژ تکمیل نشده باشد طبق ضوابط امنیتی این سایت نمیتوانید از هیچ یک از امکانات بهره مند شوید.

احراز هویت وی شارژ

تا زمانی که احراز هویت شما در سایت تکمیل نشود نمیتوانید از هیچ کدام از خدمات ما بهره مند شوید.اطلاعاتی که در این بخش وارد میکنید در فرآیند خرید و فروش دلار بسیار مهم است با دقت مطالعه کنید.صفحه احراز هویت مشابه تصویر زیر است. احراز هویت وی شارژ در ابتدای صفحه احراز هویت پورتال کاربری سایت وی شارژ سه بخش برای ارسال مدارک وجود دارد.
  • تصویر کارت بانکی:تصویر کارتی که میخواهید با آن خرید دلار انجام دهیدبا حداکثر حجم 5MB.برای حفظ امنیت خریدهای شما از کارت های دیگر پذیرفته نخواهد شد.
  • تصویر مدرک شناسایی:تصویر شناسنامه،کارت ملی یا پاسپورت معتبر به طوری که تصویر و اطلاعات شما واضح باشد با حداکثر حجم 5MB.کارت های شناسایی دیگر مانند گواهی نامه تایید نخواهد شد.
  • تصویر سلفی:برای اینکه مدارک شما توسط شخص دیگری مورد سواستفاده قرار نگیرد کارت بانکی و مدرک شناسایی را در کنار چهرتان قرار دهید و تصویری با حداکثر حجم 20MB تهیه کنید.چهره و عکس کارت شناسایی باید مطابقت داشته باشد و واضح باشد.
در پایین صفحه احراز هویت وی شارژ منویی جهت وارد کردن اطلاعات مشابه تصویر زیر وجود دارد. وریفاری حساب در وی شارژ هر فیلد را به صورت زیر پر کنید:
  • کد ملی:کد ده رقمی درج شده روی کارت ملی بدون خط فاصله وارد شود.کد ملی توسط همکاران ما در هر واریز و برداشت بررسی می شود و باید متعلق به شخص حقیقی و مطابق مدارک ارسالی باشد.
  • شماره حساب بانکی:شماره حساب بانکی که تصویر کارت آن را ارسال کرده اید وارد کنید.وجه ریالی برداشت ها تنها به این شماره حساب واریز می شود.
  • شماره کارت بانکی:در زمان خرید دلار کارتی که با آن خرید کرده اید با این شماره کارت تطابق داده می شود.خرید از کارت دیگری که از قبل معرفی نشده باشد امکان پذیر نیست.
  • شماره شبا:شماره شبا متعلق به کارت بانکی ارسالی وارد شود.در صورت پر شدن سقف بانکی وجه ریالی برداشت ها تنها به این شماره شبا واریز می شود.
  • نام بانک:همه اطلاعات وارد شده باید مربوط به یک کارت باشد.نام بانکی که کارت متعلق به آن است وارد کنید.
  • دیگر حساب ها:هر کارتی که ممکن است از آن خرید کنید یا هر شماره حساب یا شماره شبایی که ممکن است بخواهید وجه ریالی واریز شود باید در این فیلد وارد شود در غیر اینصورت حساب های دیگر پذیرفته نخواهد شد.
  • شماره تلفن ثابت:تلفن ثابت همراه با کد شهر وارد شود.این شماره باید متعلق به مکانی باشد که هویت شما را به عنوان یک فرد حقیقی و بالغ تایید کند.در خرید و فروش با حجم بالا نیز ممکن است جهت تایید تراکنش تماس گرفته شود.
  • شماره موبایل:در زمان خرید و فروش با حجم بالا تایید شما برای انجام تراکنش لازم است که همکاران ما با این شماره تماس خواهند گرفت.
پر کردن تمامی فیلدها به جر فیلد حساب های دیگر برای احراز هویت وی شارژ الزامی است.در انتها روی ارسال کلیک کنید. آشنایی کامل با پورتال کاربری در سایت وی شارژ

مزایای داشتن یک حساب کاربری در سایت وی شارژ

شما اگر فعال بازارهای مالی هستید چه در بازار فارکس و چه بازار رمز ارزها یقینا برای واریز و برداشت در بروکر های فارکس یا خرید و فروش ارزهای الکترونیک یا رمز ارزها و حتی برای نقد کردن در آمد دلاری خودتان نیاز به یک صرافی دارید تا از آن استفاده کنید.

واریز و برداشت ریالی بروکرهای فارکس

واریز و برداشت بروکر آلپاری ، واریز و برداشت بروکر اوربکس ، واریز و برداشت بروکر جاست فارکس ، واریز و برداشت بروکر HYCM ، واریز و برداشت بروکر فرش فارکس ، واریز و برداشت ریالی بروکر IFC  ، خرید و فروش تتر ، خرید و فروش وبمانی ، خرید و فروش پرفکت مانی تنها بخشی از خدماتی است که در سایت وی شارژ میتوانید دریافت کنید.

اشتراک در
اطلاع از
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

با سلام
من از قدیم در سایت شما ثبت نام کرده بودم و امروز احراز هویت را انجام دادم ولی موقع وارد شدن باز هم از من احراز هویت خواسته شد . لطفا راهنمائی کنید
با تشکر