بهترین اندیکاتور فارکس ❤️ دانلود بیش از 40 اندیکاتور فارکس

تاریخ آخرین بروزرسانی: 13 مارس 2024

بهترین اندیکاتور فارکس را در این پست به شما معرفی خواهیم کرد. در اینجا می‌خواهیم بهترین اندیکاتورهای فارکس را به شما معرفی کنیم. این اندیکاتورها، ابزارهایی هستند که به شما کمک می‌کنند تا در بازار فارکس عملکرد بهتری داشته باشید.

آنها را می‌توانید به‌صورت رایگان دانلود کنید و بدون هیچگونه هزینه‌ای اضافی، از آنها استفاده کنید. همچنین، آموزش استفاده از این اندیکاتورها نیز برای شما فراهم شده است. اگر تا به حال با اصطلاح "اندیکاتور فارکس" آشنا نبوده‌اید، یک توضیح کوتاه را برای شما تدارک دیده‌ایم.

❤️آموزش اندیکاتور فارکس 🆓 دانلود اندیکاتور کاملا رایگان
♻️بدون محدودیت زمانی 💯آپدیت مداوم اندیکاتورهای فارکس
💹مناسب متاتریدر 4 و 5 📊مخصوص نسخه های ویندوزی
💰کاملا سودآور 🎖️برترین اندیکاتورهای حرفه ای فارکس
4.7/5 - (88 امتیاز)

اندیکاتور فارکس

شاید برای اولین بار باشد که عبارت اندیکاتور فارکس را می‌شنوید، یقینا اگر این چنین است، قطعا پیش از آنکه نیاز به بهترین اندیکاتور فارکس داشته باشید، می‌خواهید این ابزار و کاربرد آن را بهتر و بیشتر بشناسید.

اندیکاتور (Indicator) در معنای لغوی به معنی شاخص یا مبنای اندازه گیری است، به طور کلی با مقایسه داده‌ها و متغییرهایی که در نظر گرفته می‌شود، می‌توان یک اندیکاتور ایجاد کرد.

ماندیکاتورهایی که معامله گران در فارکس استفاده می‌کنند، فایل‌هایی هستند که در محیط متا ادیتور (Meta Editor) پلتفرم متاتریدر ۴ یا ۵ نوشته شده و از آن برای افزایش سود هر معامله، استفاده می‌کنند. تن

این فایل‌ها را باید در مسیر Indicator متاتریدر ذخیره و نصب کرد و در زمان نیاز، با فراخوانی اندیکاتور مد نظر، از آن استفاده کرد. اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری در خصوص اندیکاتور فارکس کسب کنید، می‌توانید مقاله‌ی جامع در خصوص اندیکاتور و کاربرد آن در بازار فارکس را مطالعه نمایید، کافی است عبارت کاربرد اندیکاتور فارکس را جستجو کنید.

اندیکاتور های بخش VIP تجارت فارکس

دانلود اندیکاتور های کاربردی و ضروری متاتریدر

بهترین اندیکاتور فارکس
بهترین اندیکاتور فارکس

در این بخش با اندیکاتورهای کاربردی و ضروری برای تمامی معامله گران پرداخته ایم. این اندیکاتورها عموما پولی هستند اما ما تمام آنها را برای شما بصورت رایگان منتشر کرده ایم.

برای دانلود و همچنین آموزش هر اندیکاتور فارکس  روی کادر مربوطه کلیک کنید و سپس در بخش توضیحات روی عبارت مشخص شده کلیک کنید تا به صفحه آموزش و دانلود اندیکاتور فارکس مورد نظرتان هدایت شوید. تاکید میکنیم این اندیکاتورها کاملا رایگان هستند.

اندیکاتور نمایش تقویم اقتصادی فارکس فکتوری

ندیکاتور نمایش اخبار سایت فارکس فکتوری به این گونه عمل میکند که در حالت کلی از سایت فارکس فکتوری بخش تقویم اقتصادی اخبار را استخراج میکند و بر روی چارت شماب به نمایش میگذارد. البته این اندیکاتور دارای تنظیماتی نیز میباشد که در ادامه آنها را توضیح خواهیم داد تا به شیوه ای بهتر با اندیکاتور نمایش تقویم اقتصادی با آرامش ترید کنید.

اندیکاتور کندل تایم

اندیکاتور کندل تایم، زمان باقی مانده در آخرین کندل  نمودار شما را به نمایش در خواهد آورد. اندیکاتور کندل تایم نمایش می دهد دقیقاا چند دقیقه و ثانیه به بسته شدن کندل فعلی و باز شدن یک کندل جدید زمان باقی مانده است.

اندیکاتور نمایش سشن معاملاتی

اندیکاتور سشن که کاربرد آن نمایش سشن‌های معتبر دنیا روی چارت است، یکی از کاربردی‌ترین اندیکاتورهای فارکس بوده که هر تحلیل گر و معامله گر با آن سر و کار دارد. در این مقاله، این اندیکاتور را برای شما جهت دانلود قرار خواهیم داد، همچنین به توضیحاتی در خصوص کاربرد این اندیکاتور فارکس و استراتژی های بر اساس سشن های دنیا خواهیم پرداخت.

اندیکاتور Lot Size Calculator

از آنجایی که مدیریت ریسک یکی از مهمترین جنبه های تجارت است، این ابزاری است که شما می خواهید در میان ابزارهای معاملاتی خود داشته باشید.

اندیکاتور نمایش اسپرد روی چارت Spread

این اندیکاتور هم مانند اندیکاتور قبلی اما با ظاهری متفاوت اسپرد را روی چارت به شما نمایش میدهد.

اندیکاتور Risk Calculator

اندیکاتور Risk Calculator یکی از ابزارهای معاملاتی در فارکس است که به آن ماشین حساب ریسک گفته می‌شود، این اندیکاتور میزان ریسک احتمالی معامله‌گران را در زمان انجام معاملاتشان محاسبه می‌کند و در یک پنجره به آنها ارائه می‌دهد.

دانلود اندیکاتور طلایی فارکس

اما نگران نباشید ما آنها تهیه کرده ایم و با بهینه سازی و کارآمدی بیشتر بصورت رایگان در تجارت فارکس در اختیار شما قرار داده ایم. به سادگی قادر خواهید بود تا تمامی این اندیکاتورها را دانلود و با توجه به آموزش هر اندیکاتور از آن استفاده کنید.

اندیکاتور هشدار قیمت (Price Alert)

اندیکاتور هشدار قیمت یک اندیکاتور ساده و کاربردی است که تغییرات قیمت را از طریق هشدار پلتفرم یا هشدار ایمیلی به شما اطلاع می دهد و دیگر نیاز نیست تا زمان تغییر قیمت دائم پای سیستم بمانید و چارت قیمت را چک کنید.

اندیکاتور Pinbar Detector

این اندیکاتور فارکس  تشکیل الگوی پین بار را شناسایی و علامت گذاری می‌کند و معامله‌گرانی که در شناسایی این الگو مشکل دارند یا مطمئن نیستند کندلی که شناسایی کرده اند واقعا یک الگوی پین بار است می‌توانند از این اندیکاتور جهت تایید استفاده کنند.

اندیکاتورPattern Recognition Master

اندیکاتورPattern Recognition Master اندیکاتوری در فارکس است که همانطور که از نامش پیداست برای شناسایی روند در نمودارهای قیمتی شمع ژاپنی کاربرد دارد و می تواند اطلاعات شمعدان ها را به معامله گران ارائه دهد.

اندیکاتور Box Breakout

اندیکاتور Box Breakout ابزاری در تحلیل تکنیکال است که می توانید از آن در پلتفرم های معاملاتی MT4،MT5 استفاده کنید و با فعال کردن آن اعلان های هشدار را زمانی که قیمت به بالاتر یا پایین‌تر از مقداری از بالاترین یا پایین‌ترین قیمت قبلی می‌رسد، دریافت کنید.

اندیکاتور QQE

یکی از فاکتورهای مهم در بازار فارکس که همه معامله گران فعال در این بازار باید از آن آگاهی داشته باشند برآورد کیفی و کمی میباشد. اندیکاتور QQE یا Quantitative Qualitative Estimation یکی از بهترین ابزارهای معاملاتی است که همانطور که از نامش پیداست به منظور برآورد کیفی و کمی استفاده می شود.

اندیکاتور DOTS

این اندیکاتور وظیفه تحلیل و ارائه سیگنال را دارد. محبوبیت اندیکاتور DOTS بیشتر در میان معامله گران کوتاه مدت یا اسکالپر ها میباشد.

اندیکاتور تغییر درصد روزانه

اندیکاتور تغییر درصد روزانه ابزار معاملاتی است که معامله گران می توانند با استفاده از آن قیمت بسته شدن کندل در نمودار قیمتی که مربوط به روز گذشته است را اندازه گیری کنند. این اندیکاتور زمانی که قیمت بسته شدن کندل در نمودار قیمتی را اندازه گیری می کند آن را به صورت درصد به معامله گران ارائه می دهد.

اندیکاتور Coppock

معامله گران در بازار فارکس با استفاده از این اندیکاتور می‌توانند فرصت های معاملاتی بلندمدت را شناسایی کنند و کاربرد اصلی این اندیکاتور تشخیص نقطه آغاز بازار در روند صعودی است که با استفاده از اندیکاتورهای میانگین متحرکی که در آن به کار رفته است آنها شناسایی می کند.

اندیکاتور Basing Candlesticks

اندیکاتور Basing Candlesticks یک اندیکاتور اتوماتیک است که شمع‌های مبتنی بر نمودار را شناسایی و علامت گذاری می کند. شمع پایه در این اندیکاتور شمعی است که طول بدن آن کمتر از 50 درصد محدوده بالا و پایین آن است.

اندیکاتور BB MACD

اندیکاتور BB MACD یک شاخص میانگین متحرک واگرایی همگرایی است که به شناسایی نقاط تغییر روند و اندازه گیری قدرت روند فعلی کمک می کند. این اندیکاتور در پنجره جداگانه روی نمودار ترسیم شده است و از دو خط (آبی و قرمز) و نقاط تشکیل شده است که می توانند سبز یا قرمز باشند.

اندیکاتور Half Trend

معامله گران با استفاده از این اندیکاتور می‌توانند سیگنال‌های خرید و فروش دریافت کنند کافی است این اندیکاتور را بر روی چارت خود اعمال کنند و سیگنال‌های خرید و فروش را دنبال کنند، سپس با استفاده از این سیگنال ها وارد معامله شوند و معاملات سودآور و موفقیت آمیزی داشته باشند.

اندیکاتور Market Profile

این اندیکاتور می تواند چگالی قیمت را در طول زمان نشان دهد و مهمترین سطوح قیمت، منطقه ارزش و ارزش کنترلی یک جلسه معاملاتی معین را مشخص کند.

اندیکاتور OBV

اندیکاتور OBV که نام اختصاری برگرفته از On Balance Volume  فشار خرید و فروش را به عنوان یک شاخص تجمعی اندازه گیری می کند.

اندیکاتور PVO

اندیکاتور PVO تفاوت بین دو میانگین متحرک مبتنی بر حجم را به عنوان درصدی از میانگین متحرک بزرگتر اندازه گیری می کند.

اندیکاتور AROON

اندیکاتور آرون بر حسب درصد نشان داده می شوند و بین 0 تا 100 نوسان دارند.

اندیکاتور هارمونیک

اگر تمایل دارید از الگوهای هارمونیک استفاده کنید به سادگی با این اندیکاتور میتوانید الگوهای هارمونیک را روی چارت خود مشاهده کنید.

اندیکاتور Stoch Histogram

اندیکاتور Stoch Histogram میله‌های هیستوگرام را در کنار یک میانگین متحرک ترسیم میکند که روند فعلی و گذشته بازار را مشخص میکنند. در این اندیکاتور، شما میتوانید قبل از شروع یک روند و یا با اولین تغییر رنگ علایم تغییر روند را مشاهده کنید.

اندیکاتور قدرت خریدار به فروشنده Multi Meter

این اندیکاتور، از ترکیب چندین اندیکاتور اقدام به بررسی قدرت خریداران به فروشندگان میکند. بر اساس آمار بدست آمده از هر کدام از اندیکاتورها یک سیگنال ایجاد میشود و با توجه به میانگین گیری از مجموع این سیگنالها این اندیکاتور اقدام به ایجاد یک سیگنال خرید یا یک سیگنال فروش واحد میکند.

اندیکاتور پیوت پوینت Pivot Points

اندیکاتور پیوت پوینت یکی از قویترین و بهترین اندیکاتورهای پیوت پوینت که بصورت دقیق پیوت ها را روی چارت برای شما به نمایش میگذارد.

اندیکاتور حمایت و مقاومت

اندیکاتور حمایت و مقاومت با تنظیمات فراوان بصورت بسیار دقیق روی چارت شما نقاط و محدوده های حمایت و مقاومت را ترسیم میکند.

اندیکاتور Trade Assistant

اندیکاتور Trade Assistant یک اندیکاتور فارکسی بسیار دقیق میباشد این اندیکاتور فارکسی با بررسی همزمان چند اندیکاتور مختلف به شما خواهد گفت هر اندیکاتور بصورت مجزا در کندل جاری بازار در هر تایم فریمی بر اساس هر اندیکاتور چه حالتی دارند و پیشبینی صعودی یا نزولی را میتوان بر اساس آنها از بازار داشت.

اندیکاتور STC Signal

اندیکاتور STC Signal یک نوسان نمای چرخه ای است که با محاسبه کندلها بر روی یک خط MACD، با استفاده از چرخه ایجاد می‌شود. این اندیکاتور، نتیجه نسخه بهبود یافته اسیلاتور است که در طی روند تغییر شکل نداده و خیلی سریع به تغییرات واکنش نشان می‌دهد.

اندیکاتور پین بار HI Pinbar

اندیکاتور پین بار یک اندیکاتور فارکس بوده که  از هیچ شاخص فنی استاندارد در کد خود استفاده نمی‌کند. پیکربندی تشخیص Pinbar را می‌توان از طریق پارامترهای ورودی نشانگر انجام داد. اندیکاتور Pinbar می‌تواند هشدارهای پلتفرم و هشدارهای ایمیل را در مورد شناسایی صادر کند. این نشانگر برای هر دو نسخه MT4 و MT5 از بستر معاملاتی در دسترس است.

اندیکاتور Band Moving Average

اگر شماهم از عاشقان و طرفداران میانگین متحرک هستید این اندیکاتور به شدت میتواند برای شما مفید باشد.

اندیکاتور تغییر روند Trend Change Signal

این اندیکاتور از دسته اندیکاتورهای غیر اصلاحی بوده که با استفاده از شیفت کندل قبل اقدام به مشخص کردن روند و همچنین پیشبینی تغییر روند میکند.

اندیکاتور نیو مک دی New MACD

شما می‌توانید استراتژی  خود را با استفاده از این اندیکاتور توسعه داده و یا می‌توانید از سیگنال‌های نیو مک دی برای انجام معاملات بهتر استفاده کنید.

اندیکاتور BEST ZONE SIGNAL

یک اندیکاتور فوق العاده که بر اساس مناطق زون سیگنال معاملاتی صادر میکند. این اندیکاتور فوق العاده را از دست ندهید.

اندیکاتور ATrend

این اندیکاتور یک اندیکاتور اصلاحی بوده و به این معنی است که ممکن است یک فلش روی چارت شما به نمایش در آمده، اما بعد از مدتی از چارت شما حذف شود. این به این معنی است که اندیکاتور متوجه شده که در تشخیص خود اشتباه کرده و از همین جهت فلش قبلی خود را پاک کرده است.

اندیکاتور ALLMACD

در حالت عادی شما مجبور هستید تا با عوض کردن تایم فریم چارت، مدام چارت را در تایم فریم‌های مختلف بررسی کنید. اما اندیکاتور ALLMACD این کار را برای شما ساده کرده و در یک چارت میتوانید نوسان نمای مکدی را در هر تایم فریمی که مد نظر شماست و بدون تغییر دادن تایم فریم چارت اصلی، مشاهده نمایید.

اندیکاتور TMA Slope Indicator

علاوه بر این، همچنین برای مدت یا طول احتمالی روندها سیگنال می دهد تا معامله گران بتوانند تصمیمات خود را برای خروج از تجارت بگیرند. این اندیکاتور از نظر فرکانس سیگنال بسیار نرم است و به اندازه کافی ساده است که توسط معامله گران مبتدی استفاده شود.

اندیکاتور TMA

شاخص میانگین متحرک مثلثی (TMA) نسخه اصلاح شده میانگین متحرک است. مشابه یک MA معمولی، میانگین متحرک مثلثی به صورت یک خط ساده در نمودارها نمایش داده می شود. میانگین متحرک مثلثی به عنوان میانگین متحرک دو هموار قیمت برای N دوره گذشته محاسبه می شود. این باعث می شود آن را واقعا صاف و موج مانند کند.

اندیکاتور Trading Session Time

در این مقاله می‌توانید اندیکاتور Trading Session Time رایگان ما را برای متاتریدر دانلود کنید. همچنین خواهید دید که چگونه این اندیکاتور در پلتفرم‌های معاملاتی MT4/MT5 می تواند به شما در تجسم جلسات معاملاتی و زمان های خاص روز کمک کند.

اندیکاتور Support and Resistance Lines

حمایت و مقاومت برخی از مهمترین مفاهیم در معاملات هستند. تقریباً هر استراتژی معاملاتی سطوح حمایت و مقاومت را در نظر می گیرد. داشتن نمایش بصری آنها بسیار مفید است. اندیکاتور Support and Resistance Lines یا خطوط حمایت و مقاومت متاتریدر قادر به محاسبه سطوح حمایت و مقاومت و ترسیم آنها بر روی نمودار است.

اندیکاتور Currency Strength Matrix

اندیکاتور Currency Strength Matrix یک ابزار گرافیکی است که قدرت یک ارز را نشان می دهد. شاخص های رایج معمولاً قدرت یک ارز را نسبت به ارز دیگر نشان می دهند، با این حال، با برخی محاسبات می توان قدرت مطلق هر ارز را پیدا کرد.

اندیکاتور Currency Strength

برای درک اینکه اندیکاتور currency strength برای متاتریدر چیست، باید بدانید که ارزش یک ارز همیشه در رابطه با ارز یا کالای دیگری بیان می شود. ما آن را نرخ ارز می نامیم.

اندیکاتور Moving Average Crossover

میانگین متحرک یکی از ساده ترین شاخص ها در تحلیل تکنیکال است. میانگین متحرک اساساً مقدار متوسط ​​قیمت بیش از آخرین تعداد مشخص شده شمع است.

اندیکاتور Murrey Math Line X

اندیکاتور Murrey Math Line X MetaTrader – یکی از ابزارهای معاملاتی در فارکس است که به معامله گران کمک خواهد کرد که با شناسایی نقاط در نمودار قیمتی زمان مناسب برای ورود به معامله خرید و فروش را پیدا کنند و برای ورود به معامله و خروج از آن تصمیم بگیرند.

اندیکاتور Keltner Channel

اندیکاتور کانال کلتنر(Keltner Channel) یکی از اندیکاتورهای تحلیل تکنیکال است که توسط چستر دبلیو کلتنر در سال ۱۹۶۰ ابداع شده و توسعه یافته است.این اندیکاتور در شناسایی نوسانات نمودار قیمتی کاربرد دارد.

اندیکاتور Gain Loss Info

اندیکاتور Gain Loss Info مقادیری که با شناسایی شمع های قیمتی در نمودار به دست می آورد را برحسب درصد و پیپ به معامله گران ارائه می دهد. معامله گران می توانند حداقل محدودیت ها (برای پیپ ها و درصد)، تغییر حالت ها و کنترل رنگ فونت اعداد خروجی را در این اندیکاتور تعیین کنند.

اندیکاتور Easy Trend Visualizer

اندیکاتور Easy Trend Visualizer بر اساس اندیکاتورهای  ADX استاندارد متاتریدر (شاخص حرکت جهت متوسط) است به کار گرفته می‌شود. این اندیکاتور خود را در پنجره نمودار اصلی نمایش می‌دهد. این اندیکاتور طیف وسیعی از هشدارها را مانند خط افقی متقاطع، فلش به بالا،  فلش پایین، خط افقی قبلی (PHLC) را ارائه می‌دهد.

اندیکاتور Candle Wicks

این اندیکاتور طول فتیله‌های شمع را در نمودارهای قیمتی اندازه گیری می کند و به صورت پیپ به معامله گران نمایش می دهد.

اندیکاتور Var Mov Avg

اندیکاتور Var Mov Avg اگرچه بر اساس میانگین متحرک است، اما از هیچ اندیکاتور میانگین متحرک استاندارد MT4/MT5 استفاده نمی‌کند. این اندیکاتور از فرمول خود برای محاسبه میانگین متحرک با فیلتر نویز پیچیده برای تولید سیگنال های دقیق‌تر استفاده می‌کند.

اندیکاتور Traders Dynamic Index

اندیکاتور Traders Dynamic Index می تواند از هشدارهای صوتی و تصویری استفاده کند. این اندیکاتور برای پلتفرم های معاملاتی MT4، MT5 (متاتریدر4 و متاتریدر 5) طراحی شده است، همچنین در cTrader در دسترس می‌باشد.

اندیکاتور Schaff Trend Cycle

اندیکاتور Schaff Trend Cycle ابزار معاملاتی در متاتریدر و یک نوسان ساز چرخه ای است که با محاسبه تصادفی روی یک خط MACD با استفاده از چرخه ها ایجاد می‌شود.  نتیجه نسخه بهبود یافته نوسانگر است که در طول روندها متلاطم نیست و به تغییرات بسیار سریع واکنش نشان می دهد.

آموزش اندیکاتور های پیشفرض متاتریدر

اندیکاتور های پیشفرض متاتریدر شاید به سادگی در خود متاتریدر در دسترس باشند اما یقینا برای استفاده از هرکدام از اندیکاتور ها شما نیاز دارید تا آموزش ببینید. اینکه چه اندیکاتوری چه کاری را انجام میدهد و شیوه و روش مورد استفاده آن اندیکاتور چیست؟ موضوع بسیار مهمی میباشد.

پس از از اندیکاتورهای متاتریدر استفاده میکنید از لیست زیر یکبار بخوانید که شیوه کاری آن اندیکاتور چیست. همچنین برخی اندیکاتورهای پیشفرض متاتریدر ناقص هستند که ما آنها را برای شما اصلاح کرده ایم، مثلا نیاز به آلارم دارند تا به شما اطلاع رسانی کنند و ما این آلارم را در آنها قرار داده ایم.

آموزش کامل اندیکاتور MFI

اندیکاتور MFI در سال ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ یکی از ده اندیکاتور پر کاربرد برای تحلیل گران تکنیکال بوده است .

آموزش کامل اندیکاتور ATR

اندیکاتور اندیکاتور فارکس در استراتژی های عمومی بازار فارکس کاربرد فراوانی دارد.

آموزش مووینگ اوریج moving average

دلیل اینکه اکثر تحلیل گران تکنیکال بازارهای مالی، moving average را مورد استفاده قرار میدهند، این است که این اندیکاتور در عین کاربردی بودن، بسیار ساده بوده و استفاده از آن راحت است.

آموزش اندیکاتور استوکاستیک

این اندیکاتور نیز از دسته اسیلاتورها بوده، از این جهت که نوسان نما بوده و همانند دیگر اسیلاتورهایی که قبلا معرفی کردیم چون اسیلاتور RSI  و MACD و CCI عمل میکند.

آموزش اندیکاتور بولینگر باند Bollinger band

یکی دیگر از کاربردهای اندیکاتور بولینگر باند شناسایی موقعیت های هیجانی در بازار است.

آموزش اندیکاتور باند بولینگر

باندهای بولینگر یک شاخص بسیار محبوب است که می‌تواند به یافتن فرصت‌های معاملاتی کمک کند. باندهای بولینگر برای نظارت بر نوسانات قیمت و مشاهده حرکات بزرگ قیمت مفید هستند.

اندیکاتور مک دی MACD

شیوه کاری اندیکاتور مک دی استفاده  از دو میانگین متحرک است سیگنال های خرید و فروش در اندیکاتور MACD  در زمان تقاطع و عبور میانگین متحرک ها از  یکدیگر به همراه تغییر فاز هیستوگرام MACD  بررسی و صادر میگردد.

آموزش اندیکاتور RSI

اندیکاتور هشدار RSI یک اندیکاتور رایگان MT4/MT5 است که می‌توانیددر این مقاله دانلود کنید و در متاتریدر خود برای دریافت اعلان‌ها از طریق ایمیل، برنامه تلفن همراه و در پلتفرم زمانی که RSI وارد منطقه‌ای که بیش از حد خرید یا فروش بیش‌ازحد وارد می‌شود یا زمانی که به منطقه عادی بازمی‌گردد، استفاده کنید.

آموزش اندیکاتور هشدار فراکتال

اندیکاتور فراکتال در نمودارهای قیمتی می تواند صعودی و نزولی باشد. هنگام تشکیل الگوی صعودی فراکتال قیمت رو به افزایش می رود و هنگام تشکیل الگوی نزولی فراکتال قیمت ها کاهشی خواهد شد.

آموزش اندیکاتور Alligator

اندیکاتور به صورت پیش فرض در متاتریدر قرار گرفته است اما اعلان های اندیکاتور alligator قرار گرفته شده در متاتریدر صحیح نیست، در این مقاله از آموزش فارکس این اندیکاتور را به شما معرفی کرده و لینک دانلود این اندیکاتور به همراه آموزش نصب آن را قرار داده ایم.

آموزش اندیکاتور cci

اندیکاتور cci مخفف کلمات  commodity channel index بوده که برای بازار کالا و بورس طراحی و کاربرد دارد. از اندیکاتور سی سی آی در بورسهای مختلف و بازار اوراق بهادار مختلف در سرتاسر دنیا استفاده میشود.

آموزش اندیکاتور ADX

ADX نوعی شاخص است که کاربرد آن در تجزبه و تحلیل تکنیکال بوده و یکی از پر کاربردترین اندیکاتور های فارکس به حساب می آید.

آموزش اندیکاتور CMF

اندیکاتور CMF دقیقاً مانند یک اسیلاتور در بالای / زیر خط صفر در نوسان است. چارتیست ها تعادل فشار خرید و فروش را با سطح مطلق Chaikin Money Flow می سنجند.

آموزش اندیکاتور پارابولیک سار

اندیکاتور Parabolic SAR یکی از محبوبترین اندیکاتورهای فارکس است که تحلیلگران تکنیکال از آن استفاده های فراوانی میکنند. در این مقاله به معرفی و آموزش این اندیکاتور فارکس پرداخته ایم.

بهترین اندیکاتور باینری آپشن

معرفی بهترین اندیکانور باینری آپشن کمی ساده تر از معرفی بهترین اندیکاتور فارکس است. چرا که روال معاملاتی در باینری آپشن متفاوت است و از همین جهت ساده تر میتوانیم اندیکاتور های مناسب باینری آپشن را انتخاب کنیم. ما در این بخش لیست جامعی از اندیکاتور های کاربردی را که مناسب باینری آپشن و فارکس هستند را برای دانلود در اختیار شما قرار داده ایم و شما به سادگی قادر خواهید بود آنها را دانلود کنید.

هر اندیکاتور فارکس که در این بخش معرفی شده است به سادگی قابل استفاده در باینری آپشن نیز میباشد. این شما هستید که باید با بررسی و با هر اندیکاتوری که بهتر توانستید ارتباط برقرار کنید آنرا بعنوان بهترین اندیکاتور باینری آپشن برای شخص خودتان انتخاب کنید.

آنچه که ما به آن باور داریم این است که اندیکاتور های معرفی شده در این بخش تماما هم برای باینری آپشن و هم برای فارکس میتواند کاربردی باشد کافی است آنها را دانلود کرده و در متاتریدر استفاده کنید تا شما نیز به این موضوع پی ببرید.

موضوع دیگری که نیاز به ذکر است این مورد است که اگر شما حساب باینری آپشن بر پایه متاتریدر دارید که بدون هیچ مشکلی میتوانید از این اندیکاتور ها استفاده کنید اما اگر حساب باینری آپشن شما بر بستری غیر متاتریدر است مثلا باینری آپشن بروکر آلپاری از این اندیکاتور ها باید در متاتریدر برای پیدا کردن نقاط ورود استفاده کنید و سیگنال گیری کنید و سپس سیگنال خودتان را در پلتفرم مربوطه پیاده سازی کنید.

یکی از بهترین پلتفرم های باینری آپشن را بروکر آلپاری ارائه میکند و اگر شما تمایل به فعالیت در باینری آپشن دارید (( به هیچ وجه پیشنهاد نمیکنیم در باینری آپشن بصورت کلی فعالیت کنید بازار فارکس بهتر و مطمئن تر خواهد بود )) حتما در بروکر آلپاری یک حساب باز کنید و از بخش باینری آپشن بروکر آلپاری استفاده کنید.

لیست اندیکاتورهای حرفه ای فارکس

همانطور که مطرح شد، هر تریدری باید با توجه به نیازهای خود، اندیکاتور را انتخاب کرده و از دل نمودارها و چارت‌ها، تحلیل دقیق خود را بیرون بکشد.

در ادامه، لیستی از بهترین اندیکاتور های فارکس را با توجه به نظر تریدرهای حرفه‌ای و کارکشته معرفی می‌کنیم که می‌توانید کاملا رایگان آن‌ها را دانلود کرده و با نصب بر روی پلتفورم خود، از آن‌ها استفاده کنید. اندیکاتورهای معرفی شده در این بخش شامل موارد زیر بوده و به مرور زمان نیز، اندیکاتورهای بیشتری به این لیست اضافه می‌شود:

  • اندیکاتور هارمونیک
  • اندیکاتور کندل تایم
  • اندیکاتور استوک هیستوگرام
  • مولتی‌متر (قدرت خریدار به فروشنده)
  • اندیکاتور نقاط پیوت Pivot Points
  • حمایت و مقاومت
  • ترید اسیستنت
  • سیگنال اس تی سی
  • ...

تمامی اندیکاتورهای معرفی شده، به همراه آموزش نصب و استفاده بوده که کار برای تریدرهای عزیز، آسان شود. تجارت‌فارکس در کنار معامله‌گران پارسی زبان سرتاسر دنیا است تا تمرکز شما فقط برروی کسب سود بیشتر از هر معامله باشد.

خرید اندیکاتور فارکس

پیش از آنکه به دنبال خرید اندیکاتور فارکس باشید، ابتدا بهتر است اندیکاتورهایی که تجارت‌فارکس به صورت رایگان برای شما فراهم کرده است را مشاهده نمایید. این اندیکاتورها به همراه آموزش در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.

انواع اندیکاتور فارکس

تقسیم بندی های مختلفی برای اندیکاتور های فارکس وجود دارد، اما در این بخش می‌خواهیم از دیدگاهی دیگر به تقسیم بندی و انواع اندیکاتورها بپردازیم. بر اساس این تقسیم بندی، اندیکاتورهای فارکس به دو دسته تقسیم می‌شوند:

  • اندیکاتورهای اصلاحی یا همان اندیکاتورهای دارای ریپینت
  • اندیکتاتور های بدون اصلاح یا همان بدون ریپینت

اندیکاتورهای اصلاحی در حقیقت در اکثر مواقع بر اساس کندل آخر عمل کرده و با تغییر قیمت و شرایط جاری بازار ممکن است تغییر کنند. تصور کنید یک اندیکاتور دارید که برای شما سیگنال صادر کرده و هم اکنون برای شما، سیگنال خرید ارسال کرده است. حال بازار یک حرکت نزولی انجام داده است. در این لحظه، در اندیکاتور اصلاحی یا همان ریپینت، نظر اندیکاتور عوض شده و سیگنال قبلی خود را پس گرفته و یک سیگنال جدید در جهت نزولی نمایش خواهد داد.

به این نوع اندیکاتور ریپینت یا اصلاحی میگوییم و برعکس آن، اندیکاتور های بدون ریپینت یا غیر اصلاحی گفته می‌شود.

با کدام اندیکاتور فارکس میتوان سود کرد؟

جواب شما بسیار ساده است. در حقیقت اندیکاتور فارکس سود آور، اندیکاتوری خواهد بود که شما بتوانید با آن همراه شوید و به درک صحیح و درستی از عملکرد آن دست پیدا کنید. از نظر ما، هیچ اندیکاتور فارکسی پیدا نمی‌شود که برای همگان سود آور باشد! بنابراین، ممکن است یک اندیکاتور فارکس برای شما سود آور باشد اما برای شخص دیگری سود آور نباشد.

دلیل این موضوع این است که رابطه ای که افراد با اندیکاتور فارکس برقرار میکنند متفاوت بوده و سطح درک افراد از موقعیت های ایجاد شده و نمایش داده شده توسط افراد مختلف متفاوت است. پس بهترین کار این است که اندیکاتور های فارکس را تست و بررسی کنید که با کدام یک رابطه بهتری برقرار می‌کنید. البته نهایتا، آنچه که باید ملاک و مبنا قرار گیرد، استراتژی معاملاتی شما است.

بهترین اندیکاتور فارکس 2024

برخی اندیکاتور های فارکس هستند که بعلت اینکه بیشتر در میان تریدر ها مورد استفاده قرار میگیرند رواج بیشتری دارند. اما یک مورد را توجه داشته باشید علت اینکه اکثر افراد با این اندیکاتور های فارکس کار میکنند این است که در متاتریدر بصورت پیشفرض هستند. پس عموم افراد از آنها استفاده میکنند و از طرفی کاربران با اندیکاتورهای جدید و حرفه ای کمتر آشنایی دارند.

ما در این سایت برای شما علاوه بر آموزش کار با اندیکاتور های پیشفرض خود متاتریدر تعداد زیادی از اندیکاتور های حرفه ای فارکس را نیز فراهم کرده ایم. نیازی به پرداخت هیچ هزینه ای نیست کافی است به پست هر اندیکاتور رفته و آن اندیکاتور حرفه ای فارکس را دانلود کنید. رایج ترین اندیکاتورهای پیشفرض فارکس در متاتریدر عبارت هستند از:

  • اندیکاتور مووینگ اوریج
  • اندیکاتور آر اس آی RSI
  • اندیکاتور مک دی MACD
  • اندیکاتور زیگزاگ ZIGZAG
  • اندیکاتور فراکتال

اما این اندیکاتورها بسیار قدیمی هستند و مدتهاست که بروزرسانی نشده اند. به شما پیشنهاد میکنیم حتما از اندیکاتور های حرفه ای فارکس که در این سایت قرار گرفته است استفاده کنید.

اندیکاتور فارکس برای موبایل

یکی از سوالاتی که بسیار از ما پرسیده میشود، این است که آیا اندیکاتور حرفه ای برای موبایل دارید؟ یک مورد را دقت داشته باشید، برای تحلیل حرفه ای و دقیق فارکس از نسخه های ویندوز متاتریدر استفاده می‌شود. متاتریدر نسخه موبایل یک نسخه محدود با کارایی محدود بوده و بجز اندیکاتور های پیشفرضی که دارد، اندیکاتور دیگری برای نسخه موبایل موجود نیست.

برای اینکه حرفه ای باشید بهتر است حتما از نسخه های ویندوز متاتریدر استفاده کنید تا اندیکاتور های حرفه ای فارکس به سادگی در دسترس شما قرار بگیرد.

اندیکاتور فارکس متاتریدر 4 / اندیکاتور فارکس متاتریدر 5

ما در سایت تجارت فارکس تلاش میکنیم که اندیکاتورهایی را ارئه کنیم که نسخه متاتریدر های 4 و 5 آنرا آماده کرده باشیم. اما دقت کنید که متاتریدر 4 بدلیل محبوبیت و قدیمی تر بودن اندیکاتور های فارکس متعددی دارد که هنوز نسخه متاتریدر 5 آن نوشته نشده است.

اندیکاتور فارکس در متاتریدر 4 بسیار بیشتر است و حتی حرفه ای ترین اندیکاتور های فارکس هنوز برای نسخه متاتریدر 5 نوشته نشده اند.

متاتریدر 4 از آنجا که بیشتر مورد استفاده است و حتی در بین معامله گران حرفه ای نیز محبوبیت فراوانی دارد، پس طبیعی هست که اندیکاتور های فارکس موجود برای متاتریدر 4 بسیار زیادتر باشد. اندیکاتور فارکس متاتریدر 5 بعلت اینکه خود متاتریدر 5 هنوز به آن اندازه ای که باید محبوبیت ندارد، در تعداد بسیار کمتری موجود است. اما یقینا اندیکاتور فارکس متاتریدر 4 را به تعداد فراوان در سایتهای مختلف چه بصورت اندیکاتور رایگان و چه اندیکاتور پولی مشاهده کرده اید.

اصول انتخاب اندیکاتور فارکس

معرفی بهترین اندیکاتور فارکس یا توصیه‌ی قطعی برای استفاده از یکی از آن‌ها، کاری کاملاً مشکل و بدون تضمین است. اندیکاتورهای فارکس به تعداد زیادی وجود دارند و هرکدام بر اساس نیازها و اهداف خاص معامله‌گران طراحی شده‌اند. به عبارت دیگر، هیچ اندیکاتوری مطلقاً بهترین نمی‌تواند باشد.

با این حال، با توجه به نیازهای هر فرد، می‌توان بهترین اندیکاتور فارکس را معرفی کرد. مهم این است که کدام اندیکاتور به شما کمک می‌کند تا به نتایج مورد انتظارتان برسید.

اگر اندیکاتوری را پیدا کردید که با استراتژی شما سازگار بوده و به شما کمک کرده است تا به تحلیل صحیح برسید، می‌توانید آن را به عنوان بهترین اندیکاتور فارکس برای خودتان در نظر بگیرید. زیرا هر معامله‌گر با توجه به سبک و روش معاملاتی‌اش، نیازها و انتظارات متفاوتی دارد.

اصول انتخاب اندیکاتور فارکس

به سادگی می‌توانید هرکدام از اندیکاتورها را از لیست موجود مشاهده کرده و پس از مطالعه و اطلاع دقیق از شیوه کار، آن را دانلود و یا دریافت کنید. تمامی اندیکاتورهای ارائه شده در این سایت، کاملا رایگان بوده و بدون هیچگونه هزینه‌ای در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.

سوالات متداول این مقاله

بهترین اندیکاتور فارکس کدام است؟
انتخاب اندیکاتور باید برمبنای استراتژی معاملاتی هر فرد باشد. بنابراین، اعلام یک اندیکاتور مشخص به عنوان بهترین اندیکاتور فارکس، کار غیر حرفه‌ای است. با این حال، اندیکاتورهای زیر بین تریدرها رواج بیشتری دارند: اندیکاتور مووینگ اوریج اندیکاتور آر اس آی RSI اندیکاتور مک دی MACD اندیکاتور زیگزاگ ZIGZAG اندیکاتور فراکتال برای انتخاب اندیکاتوری مناسب خود، می‌توانید لیست کامل اندیکاتورهای مدرن و حرفه‌ای را می‌توانید بررسی کنید.
آیا اندیکاتور فارکس برای موبایل هم وجود دارد؟
از آنجاییکه اکثر تریدرها، تحلیل ها و معاملات خود را در نسخه ویندوز متاتریدر انجام میدهند، تعداد اندکی اندیکاتور برای نسخه موبایل ارائه شده است. توصیه میکنیم اگر شما هم به دنبال استفاده ی حرفه ای از اندیکاتورها هستید، سعی کنید در کامپیوتر و یا لپتاپ، تحلیل های خود را انجام دهید.
از کجا اندیکاتور متاتریدر 5 دانلود کنم؟
ما در این بخش سایت تلاش کرده ایم تا اندیکاتور های حرفه ای متاتریدر 5 را به رایگان به همراه آموزش و لینک دانلود به شما ارائه کنیم کافی است از این بخش سایت بازدید کنید.
چطور اندیکاتور فارکس را نصب کنم؟
برای نصب اندیکاتور فارکس باید فایل دانلود شده را از حالت فشرده خارج کنید و در پوشه اندیکاتور متاتریدر وارد کنید برای مشاهده آموزش تصویری نصب اندیکاتور فارکس از این پست دیدن کنید.
اشتراک در
اطلاع از

تایید کنید ربات نیستید *

42 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

یک پیشنهاد داشتم براتون البته توی چت آنلاین هم به پشتیبانیتون گفتم
اگر برای کارکردن و معرفی هرکدوم از اندیکاتور هایی که میزارید یک ویدئو و کلیپ هم بزارید خیلی خوب میشه.
میدونید اندیکاتور فارکس زیاده ولی اینکه توی ویدئو کارایی هرکدوم رو بشه ببینیم خیلی متفاوت میشه

سلام اندیکاتوری داخل سایت شما هست با نام mytfx signal ، چطور میتونم اون به دست بیارم ؟ چون هر چی تو سایت شما گشتم پیداش نکردم

نمیخواین چندتا اندیکاتور فارکس جدید بدید بیرون خیلی وقته دیگه اندیکاتور جدیدی ندادین ها

سلام و تشکر از ارائه اندیکاتور ها بصورت عمومی
میشه راهنمایی کنید بهترین اندیکاتور فارکس برای نوسان گیری از نظر شما کدوم یکی از این اندیکاتورهاست؟
خیلی تعدادشون زیاده یک کم آدم توی انتخاب مردد میشه.

سلام و خسته نباشید از سایت شما بسیار راضی هستم برای من بسیار کاربدی و راهگشا بود و علاقه ام را به بازار های جهانی بیشتر کرد چون با راهنمایی گرفتن از این سایت به راحتی به سوالاتم پاسخ داده شد امیدوارم کسانی که این سایت را راه اندازی کردند موفق و مئید باشند .

باسلام انیکاتور فارکس عالی هستن امابرای بورس ایران جواب میهند یاخیر

اندیکاتور فارکس میتونه هرجا سیگنال میده هم معامله کنه؟

واقعا لیست شما یکی از کاملترین اندیکاتور های فارکس رو داره و بابت این دقت نظر تشکر ویژه دارم ازتون

Hello Team…I really thank God for you people. These Indicators are just fantastic and you are not putting any pressure to anyone by giving conditions. May God bless you much and increase all your team with your desires. I will be exploring your site more to see whether I can get something that I

ممنون بابت اندیکاتور هایی که قرار دادید فقط برخیشون به نظرم نیاز به آموزش دارن لطفا اضافه کنید بهشون

سلام
ممنون از شما
اگر استراتژی بدیم میشه بطور اختصاصی اندیکاتور بنویسین؟
ممنون میشم پاسخ بدین یا اگر انجام نمیدین جایی که با ایچی و باکس کار کرده باشه و خودش برنامه بنویسه معرفی کنید
سپاس

واقعا اولین سایت فارسی زبان هستید که میبینم این همه اندیکاتور با کاربردهای مختلف رو با دقت و نظم بصورت رایگان منتشر کردید
اندیکاتور فارکس یکی از بهترین ابزار برای کمک به تحلیل تکنیکال هست که من استفاده میکنم و تونستم با چندتا از اندیکاتورهایی که قرار دادید بخش بزرگی از خواسته هام رو برطرف کنم
دمتون گرم

سلام و تشکر بابت خدمات بدون منتتون
لطفا دسته بندی بزارید مثلا اندیکاتورهای نمایش روند جدا وووو خیلی دسترسی ساده تر میشه.

سلام ممنون از همه زحمات شما ‌‌بنده رباتی میخواستم که در تایم فریمی که برایش تعریف میکنم داخل جفت ارزها کاوش کنه و سیگنالهای که از 2تا اندیکاتور دریافت می‌کنه رو برام داخل تلگرام بفرسته امکان داره راهنمایی کنید ممنون یعنی دستیار باشه و خودم ترید کنم

سلام ممنون از سایت خوبتون.
اندیکاتوری وجود داره که سیگنال ورود و خروج بده و قابل اعتماد باشه؟